Urdu Jokes, Aaj key Taza Latefy - Entertainment House

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday 18 November 2017

Urdu Jokes, Aaj key Taza Latefy






ایک آدمی ڈاکٹر کے پاس جاتا ہے اور کہتا ہے، "ڈاکٹر، جہاں بھی میں چھوتا ہوں،
  
 اسے درد ہوتا ہے."
ڈاکٹر اسے پوچھتا ہے، "تمہارا کیا مطلب ہے؟"
 
آدمی کہتے ہیں، "جب میں اپنے کندھے کو چھو دوں تو، واقعی میں درد ہوتا ہے. 

اگر میں اپنے گھٹنے کو چھوؤں تو - ٹھیک ہے! جب میں اپنی مٹی کو چھپا دیتا ہوں تو واقعی میں درد ہوتا ہے."
 
ڈاکٹر کہتے ہیں، "مجھے پتہ ہے آپ کے ساتھ کیا غلط ہے - آپ نے اپنی انگلی ٹوٹ دی ہے

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استاد جب  کمرے میں داخل ہوا تو  دو لڑکے اپس میں بحث کر رہے تھے .
اس استاد نے کہا، "تم کیوں بحث کر رہے ہو ؟"

ایک لڑکا جواب دیتا ہے، "ہمیں ایک 1000 روپے ملے ہیں  اور یہ فیصلہ کرنا ہے کہ جو سب سے بڑا جھوٹ بولے گا  1000 روپے اس سے دیں گے۔ ."

استاد نے کہا، "آپ کو اپنے آپ سے شرمندہ ہونا چاہئے،" جب میں تمہاری عمر کی تھی تو مجھے یہ بھی معلوم نہیں تھا کہ جھوٹ کیا تھا. "

لڑکوں نے استاد کو1000 روپے  دیا
ٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓ--------------------------------------------------------------------------
یک استاد نے ایک طالب علم سے کہا کہ 55 لکھ سکیں.
طالب علم نے  پوچھا: کس طرح؟

استاد: 5 اور اس کے علاوہ ایک اور 5 لکھیں!
طالب علم نے 5 لکھا اور روکا
.
استاد: آپ کیا انتظار کر رہے ہیں؟
طالب علم: میں نہیں جانتا کہ کون سا دوسرا دوسرا نمبر لکھنا ہے.. 
-----------------------------------------------------------------------
آدمی : میں آپ کے لئے دنیا کے اختتام پر جا سکتا ہوں.
عورت: ہاں، لیکن آپ وہاں رہیں گے؟
انسان: میں آپ کو خود پیش کرتا ہوں.
عورت: مجھے افسوس ہے کہ میں کبھی سستا تحفہ قبول نہیں کرتا ہوں.

انسان: میں آپ کے ساتھ ہر چیز کا اشتراک کرنا چاہتا ہوں.
عورت: چلو آپ کے بینک اکاؤنٹ سے شروع ہوتا ہے. 
----------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot